Hayalet bir hayatta kalma korkusu ve Metroidvania keşfi karışımı
Abyss'in Sonu, izometrik bir aksiyon-macera oyunudur ve Metroidvania unsurlarını, ayrıca Little Nightmares'ın ürkütücü hissini ve hikayesini alır. Section 9 tarafından geliştirilen bu oyun, hayatta kalma korkusunu üstten bir bakış açısıyla yeniden hayal ediyor. Bu oyun, daha karanlık korku deneyimleri ve daha ağır atmosfer ile gerilim dolu oyun deneyimi sunmayı vaat ediyor.
Grotesk patronlar ve korkutucu maceralar
End of Abyss'ta oyuncular Cel adlı yalnız bir operatörü kontrol eder, terkedilmiş bir yer altı tesisini keşfederken grotesk yaratıklarla doludur. Savaş ikiz çubuk nişanı ve zamanlaması etrafında inşa edilmiştir, sınırlı mermi tüketen bir tabanca ve pompalı tüfek ile. Kaçış yuvarlanması kritik ve stratejiktir. Tarayıcı aracı kaynak kasalarını, gizli yolları ve haritadaki ilgi noktalarını gösterir.
Patron karşılaşmaları Soulslike desen tanıma ile tekrarlanır, öğrenmeyi ödüllendiren gergin ama adil dövüşler yaratır. Oyun çevresel hikaye anlatımında üstünlük sağlar. Garip sanat tarzı Little Nightmares'ı hatırlatır ama daha güçlü bir sertlik ve gerçekçilikle. Kaynaklar kıttır ve düşmanlar her kayıt noktasında gerçek Souls tarzında yeniden doğar. Ancak, içerik hala sınırlıdır ve trailerlerden eksik alan çeşitliliği vardır.
Atmosferik korkunun sert bir inişi
Abyss'in Sonu, Metroidvania'ların keşfini hayatta kalma korkusunun gerilimiyle harmanlayarak rahatsız edici ve yoğun bir korku deneyimi yaratıyor. Karanlık, ürkütücü ortamları ve zorlu boss karşılaşmaları, oyuncuları her kaynağı ve hareketi ustaca kullanmaya zorlar. Şu anda sınırlı içerik ve alan çeşitliliğinden muzdarip olsa da, ürkütücü atmosferi ve stratejik dövüşü, korkunun gerçekten unutulmaz bir macerası için temel oluşturuyor.