Hayalet bir hayatta kalma korkusu ve Metroidvania keşfi karışımı
Abyss'in Sonu, izometrik bir aksiyon-macera oyunudur ve Metroidvania unsurlarını yanı sıra ürkütücü his ve Little Nightmares'ın hikayesini de alır. Section 9 tarafından geliştirilen oyun, hayatta kalma korkusunu üstten bir bakış açısıyla yeniden tasarlıyor. Bu oyun, daha karanlık korku deneyimleri ve daha ağır atmosfer ile gergin oyun mekanikleri eşliğinde gelişmiş bir deneyim vaat ediyor.
Grotesk patronlar ve korkutucu maceralar
End of Abyss'te oyuncular Cel adlı yalnız bir operatörü kontrol eder, terkedilmiş bir yer altı tesisi keşfeder ve grotesk yaratıklarla doludur. Savaş ikiz çubuk nişan alma ve zamanlama etrafında inşa edilmiştir, sınırlı cephane tüketen bir tabanca ve pompalı tüfek ile. Kaçış yuvarlanması kritik ve stratejiktir. Tarayıcı aracı kaynak yığınlarını, gizli yolları ve haritadaki ilgi çekici noktaları gösterir.
Patron karşılaşmaları Soulslike desen tanıma ile tekrarlanır, öğrenmeyi ödüllendiren gergin ama adil dövüşler yaratır. Oyun çevresel hikaye anlatımında mükemmel bir şekilde başarılıdır. Garip sanat tarzı Little Nightmares'ı hatırlatıyor ama daha güçlü bir sertlik ve gerçekçilikle. Kaynaklar kıttır ve düşmanlar her kaydetme noktasında gerçek Souls tarzında yeniden doğar. Ancak, içerik hala sınırlıdır ve fragmanlardan yoksun bir alan çeşitliliği vardır.
Atmosferik korkuya sert bir iniş
Abyss'in Sonu, Metroidvania'ların keşfini hayatta kalma korkusunun gerilimiyle harmanlayarak rahatsız edici ve yoğun bir korku deneyimi yaratıyor. Karanlık, ürkütücü ortamları ve zorlu patron karşılaşmaları, oyuncuları her kaynağı ve hareketi ustaca kullanmaya zorlar. Şu anda sınırlı içerik ve alan çeşitliliğinden muzdarip olsa da, etkileyici atmosferi ve stratejik dövüşü, korkuya doğru gerçekten unutulmaz bir macera için temel oluşturuyor.